VRÁCENÍ A REKLAMACE

/Dodací podmínky a reklamace/ 

Kdy se na nás určitě obrátit?

Zboží mi nebylo doručeno do 7 pracovních dnů od expedice.

  • Zajistíme reklamaci na České poště a.s. a zašleme náhradní výtisk
  • Nedoručené tiskové zásilky České pošty a.s. po 30 dnech od odeslání nelze reklamovat

Zboží bylo poškozeno.

  • Zboží nevracíte
  • Zajistíme reklamaci na České poště a.s. a zašleme náhradní výtisk

Nejste spokojeni s obsahem časopisu.

  • Zboží vraťte do 14 dnů od doručení
  • Zboží nesmí být poškozeno
  • K zaslanému zboží je nutné uvádět celou identifikaci plátce (doporučujeme přiložit kopii objednávky nebo faktury)
  • Jde-li o předplatné s dárkem, je nutné vrátit i zaslaný nepoškozený dárek

Adresa pro vrácení zboží: ESPRIT BOHEMIA s.r.o., Skořicová 257/7, 104 00 Praha 10 

(zboží nelze vracet osobně, je nutné ho zaslat)

  • U předplatného lze vrátit první vydání a zrušit předplatné nebo ho převést na jiný titul

Vrácení peněz

Peníze jsou vráceny na účet plátce automaticky do 14 dnů od vrácení zásilky. Změnu účtu pro vrácení peněz můžete změnit zasláním požadavku na zákaznický servis.

Celé obchodní podmínky naleznete zde.

V případě dotazů kontaktujte nás kontaktujte:

Zákaznický servis

(dotazy/objednávky)

Po-Pá 10:00-16:00 hod.

objednavky(@)espritbohemia.cz | 774 496 494